Prepaid
Vooraf neem je aan x-aantal uren af. Hoe hoger het aantal, hoe scherper het tarief.
Bij de servicedesk worden problemen en werkzaamheden aangemeld. De helpdesk is goed bereikbaar. Online, via e-mail en telefonisch. Je kunt ook je persoonlijke helpdesk nummer bellen, indien deze is toegewezen. Afhankelijk van de afgesproken Service Level Agreement wordt je melding direct of uiterlijk binnen vier uur in behandeling genomen. De urgentie en complexiteit bepaalt of de benodigde service op afstand of op locatie wordt verleend.
Financieel kun je op drie manieren met Collabite samenwerken, of een combinatie daarvan. Welke manier van samenwerken je ook kiest, onze service blijft áltijd toegankelijk.
Vooraf neem je aan x-aantal uren af. Hoe hoger het aantal, hoe scherper het tarief.
We doen wat nodig is en achteraf worden de gemaakte kosten in rekening gebracht.
We kunnen inschatten hoeveel service maandelijks nodig is en spreken een vaste prijs af.
Met Collabite haal je kennis en effectiviteit in huis. Onze servicedesk is bemand door gecertificeerde systeem-, netwerk-, en Cloudbeheerders. Ze zijn gepokt, gemazeld en maken gebruik van state of the art tooling. Daardoor helpen of coachen ze vaak op afstand en heb je goed inzicht in de voortgang. Ze kennen je organisatie en zijn met recht experts in jouw IT-omgeving. Enerzijds omdat we graag een vast team aan een klant verbinden, anderzijds omdat ons documentatiesysteem altijd in de juiste en actuele informatie voorziet.
Heb je een eigen in house expert, hou er rekening mee dat hij onmogelijk overal verstand van kan hebben, dat hij met vakantie gaat en ziek kan worden. Maak dan gebruik van de Co-Managed Servicedesk tooling. Daarmee kan je support issues eenvoudig inregelen. Je bepaalt of tickets zelf worden opgepakt of worden doorgezet naar de Collabite servicedesk. De Co-Managed Servicedesk dient twee doelen: Je waarborgt continuïteit én je in house expert ontwikkelt zich door.
Bewezen betrouwbaar: Alle medewerkers op de servicedesk zijn gescreend en hebben verklaring omtrent gedrag.
Gepokt & gemazeld: 90% van de medewerkers op de servicedesk hebben meer dan 5-10 jaar ervaring in de ICT.
Bekroonde service: Op basis van volume, effectiviteit, innovatie en kwaliteitsbeheersing is Collabite bekroond met de MSP Mentor Award.
Gecertificeerde kennis: Alle medewerkers zijn gecertificeerd voor prominente solution providers als Microsoft, Cisco, VMware.
Open calculatie: Over kosten zijn we altijd transparant.
24/7/365 support: Je kunt altijd op ons rekenen.
Hoe goed je ICT ook is ingericht, problemen zijn niet uit te sluiten. Wel kan je problemen snel oplossen en zelfs voorkomen. Daar is geen rocket science voor nodig. Aan een goed georganiseerde ICT-specialist heb je voldoende. Als je er één zoekt, we houden ons aanbevolen.
Leer wat daar bij komt kijken.
We brengen de huidige automatisering en eerste wensen in kaart.
Samen vertalen we verbeterkansen naar een wendbare toekomstvisie.
Ontwikkeling poster die uiteenzet hoe ambities worden gerealiseerd.
Uitvoering, evaluatie en doorontwikkeling van vastgestelde plannen.